Termeni si Conditii

Articolul 1 – SCOPUL

Termenii si conditiile generale de vanzare se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre Jucariile Carei SRL, prin intermediul magazinului virtual https://www.caratoys.ro catre Cumparator si pot fi modificate numai cu acordul expres scris al ambelor parti.

In acest document, urmatorii termeni vor insemna:

  • Cumparator: persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
  • Vanzator: societate comerciala Jucariile Carei SRL, avand sediul social in Ilfov, Ors.Pantelimon, Str. Bobalna, nr.3, parter, numar registru comertului J23/7536/2021, CUI RO45298765.
  • Bunuri si Servicii: orice echipament, material si/sau parte a acestora sau serviciu, mentionate in Comanda care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, si care fac parte din oferta de vanzare a vanzatorului.
  • Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile la preturile afisate pe situl acestuia si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
  • Contract: Comanda confirmata de catre Vanzator prin emiterea facturii fiscale. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii de primire a acestei comenzi.
  • Drepturi de proprietate intelectuala(in cele ce urmeaza DPI): toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
  • Specificatii: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate pe site.

 

Articolul 2 – DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin lansarea unei comenzi electronice pe site-ul https://www.caratoys.ro, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.

In cazul campaniilor cu limitare a numarului de produse per Client ( Clientul fiind definit ca acelasi consumator sau aceeasi persoana juridica (nume de companie) sau acelasi numar de telefon sau aceeasi adresa de livrare sau aceeasi adresa de facturare), lansarea mai multor comenzi avand comune oricare din situatiile mentionate anterior duce la anularea acestora.

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Articolul 3 – VALABILITATE

Prezentul Contract intra in vigoare la emiterea facturii de catre Vanzator. Informarea despre emiterea facturii se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

Articolul 4 – EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI

Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;

Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului au caracter informativ si sunt documentate sau modificate de catre Vanzator conform fiselor/site-urilor de prezentare ale Producatorilor. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante conform informatiilor primite de la Producatori, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;

Comunicarea cu magazinul – se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la rubrica contact. Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite, fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

Articolul 5 – CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA

Vanzatorul poate cesiona si/sau sucontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

Articolul 6 – DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)

Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator. De asemenea, numele site-urilor precum si insemnele grafice, sunt marci inregistrate in proprietatea Jucariile Carei S.R.L. si nu pot fi preluate, copiate sau folosite, fara acordul scris al proprietarului.

Articolul 7 – CONFIDENTIALITATE – PUBLICITATE

Toate planurile, documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, incluzand fara a limita comanda, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului. Nici o declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la comanda fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

Articolul 8 – TERMENE PENALITATI

In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a Comenzii, Vanzatorul este obligat sa anunte Cumparatorul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Cumparatorul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la Vanzator, cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea vanzatorului a executarii Contractului in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care Cumparatorul intarzie din vina sa plata marfurilor in termenul prevazut in factura emisa de Vanzator, este obligat la plata unei penalitati de 0,5% pe zi din suma datorata. In cazul in care Vanzatorul primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 7 zile lucratoare. Termenul de finalizare, daca nu este modificat de Vanzator prin anuntarea Cumparatorului, este de 30 de zile de la plasarea comenzii.

Articolul 9 – PLASAREA UNEI COMENZI:

Pentru a comanda produse de pe site-ul nostru este necesar un cont de utilizator, asta daca nu ai deja unul.

  • Pasul 1: Dupa ce ai ales produsul pe care il doresti apasa pe butonul “Adauga in cos“. Produsul va fi adaugat in cosul tau de cumparaturi.
  • Pasul 2: Pentru a vizualiza produsele aflate in cos apasa butonul “Cos cumparaturi“, iar apoi daca vrei sa finalizezi comanda apasa “Finalizare“.
  • Pasul 3: Daca esti deja logat treci automat la pasul 4, daca nu te-ai logat inainte de a incepe cumparaturile ti se va deschide o noua ferestra in care trebuie sa introduci adresa de e-mail si parola;
  • Pasul 4: In noua pagina care se va incarca va trebui sa completezi datele de livrare si modalitatea de plata, si tot aici, daca este cazul, in functie de adresa si produsele comandate, ti se va afisa si costul transportului. Dupa completarea detallilor de livrare iti va aparea optiunea “Trimite Comanda“, iar apasand acest buton comanda ta este aproape gata.
  • Pasul 5: Daca ai optat pentru plata ramburs sau prin ordin de plata, comanda ta a fost plasata. Pentru cei care au ales plata cu card online vei fi directionat catre pagina procesatorului de plati unde vei introduce datele necesare finalizarii platii.

Articolul 10 – FACTURARE – PLATI

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Daca se doreste refacturare, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabileTe rugam sa tii cont de faptul ca refacturarea este posibila doar in variantele: persoana juridica – persoana juridica sau persoana fizica – persoana juridica, nu si persoana juridica – persoana fizica.

Articolul 11 – Modalitati de plata

  1. Ramburs
  • Se plateste contravaloarea comenzii numerar direct curierului la livrare.
  1. Plata prin Card / Online in rate egale fara dobanda prin card de cumparaturi.
  • Comenzile plasate pe site-ul Extreme Computers pot fi achitate cu cardul online, fiind autorizate prin intermediul procesatorului de plati EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).
  • Se pot efectua plati online cu cardul personal sau al firmei. Plata online pentru comenzile plasate in numele unei Persoane Juridice pentru care se emite Factura Fiscala, trebuie facuta doar cu cardul respectivei Persoane Juridice.
  • Cardurile acceptate sunt cele emise sub siglele (Visa/Maestro/Mastercard);
  • Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii;
  • Pentru finalizarea oricarei tranzactii este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra prin sistemul de autentificare „3-D Secure”. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul “3-D Secure” permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard,
  1. Ordin de plata
  • Vom genera o factura proforma cu produsele comandate, care se va trimite prin e-mail catre client. Contul bancar este trecut in factura proforma.
  • Produsele vor fi trimise clientului dupa ce departamentul financiar confirma  intrarea banilor in contul bancar.

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

In cazul optiunii de plata ” Online prin card bancar “ veti fi redirectionat catre pagina securizata a procesatorului de plati unde veti completa un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra.

 – Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” dezvoltat de organizatiile de carduri Visa/MasterCard si care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca al celor realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.

 – “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului virtual.

Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision de la detinatorul de card!

Start la cumparaturi !

Articolul 12 – LIVRARE, RISCURI SI RESPONSABILITATI

Livrare

Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile prin curier catre Cumparator.

Produsele comandate nu se pot ridica de la punctul de lucru, expedierea produselor se face doar prin intermediul serviciului de curierat.

Transport – Ambalare

In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat intern cu care Vanzatorul colaboreaza. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare pe un mediu durabil (tiparit sau mail la cerere). Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile doar pe teritoriul Romaniei.

Produsele vandute de caratoys.ro sunt livrate prin intermediul companiilor de curierat partenere implementate pe site.

Termenul de expediere al produselor din momentul  confirmarii comenzii este de 1-15 zile lucratoare.

Ne vom asigura ca produsele si documentele ce le insotesc sunt ambalate corespunzator. Dupa predarea coletelor catre firma de curierat, aceasta este responsabila pentru pastrarea integritatii acestora.

Va recomandam sa verificati integritatea coletelor la livrare, iar in situatia in care ambalajul coletelor este deteriorat sa semnalati acest fapt curierului responsabil cu livrarea.

Proprietatea asupra produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii de catre dumneavoastra, in locatia indicata in Comanda.

Livrarea este considerata finalizata odata cu semnarea documentelor de livrare de catre dumneavoastra. De asemenea, deteriorarea produselor sau pierderea acestora dupa livrare nu constituie responsabilitatea companiei noastre sau a companiei de curierat.

Taxele de livrare percepute de companiile de curierat partenere pornesc de la 15 lei. In pagina de comanda va fi afisat costul total de livrare al comenzii dumneavoastra. Acesta variaza in functie de greutatea sau volumul produselor adaugate in cos si locatia de expediere.

In cazul comenzilor mai mari de 500 de lei, clientul va beneficia de transport gratuit, suportat de compania noastra.

Costurile de transport pot fi vizualizate in cosul dumneavoastra, in pasul Finalizare comanda.

Desi partenerii nostri responsabili cu livarea produselor respecta in marea majoritate a cazurilor termenele de livrare a produselor, pot exista perioade calendaristice in care procesul de livrare sa inregistreze intarzieri( exemplu: Sarbatorile de Paste si de Craciun, perioadele de promotii precum Black Friday).

Termenul de livrare este exclusiv in sarcina companiei de curierat.

Articolul 13 – ACCEPTARE SI DREPTUL LA RENUNTARE

Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile in termen maxim egal cu termenul de executie al Comenzii, fara a imputa Cumparatorului eventuale costuri legate de aceste operatiuni. De asemenea, Vanzatorul va respecta prevederile O.U.G. 34/2014 si va aplica politica de returnare. Vanzatorul are dreptul ca atunci cand considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie sa solicite daune interese catre Cumparator, in conditiile legislatiei.

13.1.  Renuntarea la cumparare

Produsele achizitionate la distanta (online) se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea coletului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Transportul este achitat de vanzator doar atunci cand produsul se incadreaza in unul din cazurile mentionate la punctul 4. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile si ambalajele incluse, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Produsele care au beneficiat in momentul achizitiei de bonusuri sub forma altor produse trebuie sa fie returnate impreuna cu produsul oferit ca bonus, in caz contrar, contravaloarea bonusului se va scadea din suma restituita.

Prevederile O.U.G. 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj, insa prezenta acestuia nu este obligatorie, acest lucru fiind specific producatorului. Prin urmare prezenta sau absenta sigiliului nu este definitorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Inlaturarea sigiliului de pe ambalaj nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client dupa receptionarea si verificarea produselor deteriorate/modificate.

Jucariile Carei SRL  poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse.

13.2.   Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza Jucariile Carei S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular cont sau o solicitare facuta pe email la adresa office@caratoys.ro . Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin Jucariile Carei S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de maxim 5 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

13.3.   Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  1. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (casti tip “in ear”, );
  2. Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

Aceste limitari se aplica conform O.U.G. 34/2014 art. 16. 

13.4.   Cazuri particulare

Transportul pentru retur este suportat de vanzator in urmatoarele cazuri particulare:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site.Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie.In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise in termen de 48 de ore de la primirea produsului.
  • Produs in colet deteriorat.Daca produsul este deteriorat la randul lui din cauza transportului si puteti dovedi acest lucru printr-un proces verbal intocmit cu reprezentantul firmei de curierat. Procedura pentru coletele ce ajung la dvs. deteriorate din cauza transportului este descrisa la sectiunea Modalitati de livrare
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur pentru aceste cazuri trebuie inregistrate pe site-ul nostru prin formularul de contact sau pe email la Jucariile Careioffice@caratoys.ro in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Mentiune
In toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri  de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 50% din valoarea produsului.

Articolul 14 – MARFURI EXCEDENTARE

Orice marfuri livrate in exces fata de cantitatea prevazuta in Comanda pot fi refuzate de catre Cumparator in termen de 7 zile calendaristice de la livrare.

Articolul 15 – GARANTII

Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau de un furnizor al Vanzatorului, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.

Garantia pentru produsele care nu sunt insotite de un certificat de garantie emis de producator/importator se solutioneaza prin repararea, inlocuirea sau stornarea produsului defect. Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea Jucariile Carei SRL. In urma solicitarii de garantie venita din partea clientului, Jucariile Carei SRL va inregistra o solicitare de ridicare la curierul rapid. Solutionarea garantiei se face in maxim 15 zile calendaristice. In cazul persoanelor juridice, termenul maxim de solutionare a garantiei poate fi de pana la 30 zile calendaristice.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21, O.G. 140/2021 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar serial), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul produselor care vin insotite de un certificat de garantie emis de producator, este obligatorie prezenta acestuia pentru solutionarea garantiei. Produsele care ajung neinsotite de aceste documente, pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

Garantia de conformitate este de 2 ani cu exceptia produselor a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional, produsele care nu respecta termenii si conditiile de acordare a garantiei), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.

Produsele care nu pot fi reparate sau inlocuite cu produse identice, vor fi solutionate prin storno/credt note. Contul clientului va fi creditat (incarcat) cu valoarea facturii de storno.

Soldul creat in urma unui Credit Note va fi returnat doar intr-un cont bancar.

Articolul 16 – TRANSFERUL PROPRIETATII

Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferata la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora. Vanzatorul nu poate fi facut responsabil de continutul coletelor expediate decat daca exista un document incheiat de catre Cumparator si reprezentantul curierului care a efectuat livrarea.

Articolul 17 – RESPECTAREA LEGILOR SI STANDARDELOR

Vanzatorul va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, inclusiv fara limitare la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.

Articolul 18 – RASPUNDERE

Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.

Tipuri de reduceri, promotii, avantaje clienti si semnalizarea lor in site:

  • Reduceri procentuale X% – afisarea unui pret vechi, a unei reduceri procentuale si a pretului de vanzare rezultat in urma aplicarii reducerii;

Promotiile sunt valabile in limita stocului disponibil.

Vanzatorul va fi raspunzator in cazul in care sub-contractantii si/sau partenerii sai de orice fel implicati in executarea Comenzii nu indeplinesc oricare din obligatiile contractuale.

Articolul 19 – PRET DERIZORIU SAU CARACTERISTICI ERONATE

Vanzatorul face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. E posibil ca unele preturi si/sau caracteristici sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului. In cazul inregistrarii unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate, Vanzatorul va depune toate eforturile in vederea livrarii catre Cumparator a unui produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate in site la momentul plasarii comenzii. Daca Cumparatorul nu este de acord cu propunerile Vanzatorului, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.

Articolul 20 – INCALCARE – TERMINARE

Daca vanzatorul nu executa obligatiile sale, inclusiv in perioada de garantie, Cumparatorul va notifica Vanzatorul asupra acestei neindepliniri. Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 3 zile de la notificare. Cumparatorul poate sa anuleze o Comanda prin e-mail, inainte ca aceasta sa fi fost livrata. In caz contrar, comanda va face obiectul returnarii bunurilor, mentionat pe site-urile Vanzatorului.

Articolul 21 – FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este cauzata de un eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

Articolul 22 – LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente de la sediu Vanzatorului.

Articolul 23 – PREVEDERI DIVERSE

Daca una sau mai multe prevederi sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, numitele prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale. Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

Pentru plasarea unei comenzi, persoanele minore trebuie sa aiba consimtamantul reprezentantilor legali.

Jucariile Carei SRL isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat, in scris sau verbal (agresiv, licentios etc.), au in istoricul comenzilor livrari refuzate sau folosesc in mod abuziv dreptul de retur in 14 zile.

Articolul 24 – POLITICA DE CONFIDENTIALITATE CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Jucariile Carei S.R.L.. este inscrisa in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub nr.

Consideram asigurarea dreptului la protectia datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental, prin urmare vom dedica toate resursele si eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), precum si cu orice alta legislatie aplicabila. Intrucat unul dintre principiile esentiale ale acestui cadrul legal il reprezinta transparenta, am pregatit aceast document prin care dorim sa va informam despre modul in care colectam, utilizam, transferam si protejam datele dvs cu caracter personal atunci cand interactionati cu noi in legatura cu produsele si serviciile noastre prin site-ul nostru web.

Ne rezervam dreptul de a actualiza si modifica periodic aceasta Politica de Confidentialitate, pentru a reflecta orice modificari ale modului in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal sau orice modificari ale cerintelor legale. In cazul oricarei astfel de modificari, vom afisa pe website-ul nostru versiunea modificata a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Cine suntem si cum ne puteti contacta

Cara Toys este denumirea comerciala a Jucariile Carei S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Ilfov, Ors.Pantelimon, Str. Bobalna, nr.3, cu numar de ordine in Registrul Comertului J23/7536/2021, cod unic de inregistrare fiscala RO45298765 (in continuare „Cara Toys” sau “noi”). In sensul legislatiei cu privire la protectia datelor, suntem operator atunci cand prelucram datele dvs cu caracter personal.

Intrucat suntem intotdeauna deschisi sa aflam opiniile dumneavoastra, precum si sa va furnizam orice informatii suplimentare de care ati putea avea nevoie, ne puteti contacta pe email la adresa office@caratoys.ro .

Ce categorii de date cu caracter personal prelucram

In general, colectam datele dvs cu caracter personal direct de la dumneavoastra, cum ar fi:

  • Cand va creati un cont pe site, ne transmiteti adresa de e-mail, telefonul, numele si prenumele;
  • Cand plasati o comanda, ne furnizati informatii precum produsul dorit, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plata, numar de telefon, etc.

Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dvs in timpul vizitarii site-ului nostru web, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dvs. Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 16 ani.

Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii

Vom utiliza datele dvs cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

  • Crearea si administrarea contului in cadrul platformei Cara Toys;
  • Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea si facturarea acestora;
  • Solutionarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda, la bunurile sau serviciile achizitionate;
  • Returnarea produselor conform prevederilor legale;
  • Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;
  • Pentru Marketing prin canale de comunicare electronica (e-mail/SMS/etc.) newslettere generale si tematice

In cele mai multe cazuri, ne intemeiem comunicarile de marketing pe consimtamantul dvs prealabil, exprimat prin bifarea casutei “Doresc sa primesc newsletter-ul saptamanal cu noutatile si campaniile exclusive Extreme Computers”. Va puteti razgandi si retrage consimtamantul in orice moment, prin:

  • Modificarea setarilor din contul de client in sectiunea “Date Personale”;
  • Accesarea link-ului de dezabonare afisat in cadrul mesajelor pe care le primiti de la noi;
  • Contactarea Extreme Computers folosind detaliile de contact descrise mai sus.

In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea comerciala. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dvs pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertatile dvs fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dvs cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs in cel mai scurt timp posibil cererii dvs.

  • Pentru apararea intereselor noastre legitime

Pot exista situatii in care vom folosi sau transmite informatii pentru a ne proteja drepturile si activitatea comerciala. Aceste pot include:

  • Masuri de protectie a site-ului web si a utilizatorilor platformei Cara Toys fata de atacuri cibernetice:
  • Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente;
  • Masuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

Temeiul general al acestor tipuri de prelucrari este interesul nostru legitim de a ne apara activitatea comerciala, fiind inteles ca ne asiguram ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dvs fundamentale.

De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale cum ar fi obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.

Cat timp pastram datele dvs cu caracter personal

Ca regula generala, vom stoca datele dvs cu caracter personal cat timp aveti un cont in platforma Cara Toys. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii sau inchiderea contului, si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informatii inclusiv ulterior inchiderii contului, in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.

Cui transmitem datele dvs cu caracter personal

Dupa caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs urmatoarelor categorii de destinatari:

  • furnizorilor de servicii de curierat;
  • furnizorilor de servicii de plata/bancare
  • furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;
  • furnizorilor de servicii de cercetare de piata;
  • altor societati cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piata a bunurilor si serviciilor noastre.

In cazul in care ne revine o obligatie legala, sau daca este necesar pentru a ne apara un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autoritati publice.

Ne asiguram ca accesul la datele dvs de catre tertii persoane juridice de drept privat se realizeaza in conformitate cu prevederile legale privind protectia datelor si confidentialitatea informatiilor, in baza unor contracte incheiate cu acestia.

In ce tari transferam datele dvs cu caracter personal

In prezent, stocam si prelucram datele dvs cu caracter personal pe teritoriul Romaniei.

Cum protejam securitatea datelor dvs cu caracter personal

Ne angajam sa asiguram securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.

Pastram datele dvs cu caracter personal pe servere securizate, folosind algoritmi de criptare de ultima generatie si asigurand redundanta stocarii.

Pentru efectuarea plaţilor folosim serviciile procesatorului de plaţi EuPlatesc. Orice informaţii privitoare la plaţi sunt criptate, folosind tehnologia SSL.

In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dvs cu caracter personal, va atragem atenţia ca transmiterea informaţiilor prin Internet, in general, sau prin intermendiul altor reţele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute şi utilizate de catre terţe parţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Ce drepturi aveti

Regulamentul general privind protectia datelor va recunoaste o serie drepturi in legatura cu datele dvs. cu caracter personal. Puteti solicita accesul la datele dvs., corectarea oricaror greseli din fisierele noastre si/sau va puteti opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, va puteti exercita dreptul de a va plange autoritatii de supraveghere competente sau de a va adresa justitiei. Dupa caz, puteti beneficia si de dreptul de a solicita stergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restrictionarea prelucrarii datelor dvs. si dreptul la portabilitatea datelor.

Pentru a va putea exercita drepturile, ne puteti contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Va rugam sa retineti urmatoarele aspecte daca doriti sa va exercitati aceste drepturi:

Identitate. Va rugam sa ne transmiteti cererile dvs cu privire la astfel de inregistrari folosind adresa de e-mail aferenta contului creat in platforma Cara Toys. In caz contrar, ne rezervam dreptul de a va verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.

Onorarii. Nu vom solicita o taxa pentru a va exercita vreun drept in ceea ce priveste datele dvs. cu caracter personal, cu exceptia cazului in care solicitarea dvs. de acces la informatii este nefondata, respectiv repetitiva sau excesiva, caz in care vom percepe o suma rezonabila in asemenea circumstante. Va vom informa despre orice onorarii aplicate inainte de a va solutiona cererea.

Durata de raspuns. Ne propunem sa raspundem la orice solicitari valide in termen de maximum o luna, cu exceptia cazului in care acest lucru este deosebit de complicat sau daca ati facut mai multe solicitari, caz in care urmeaza sa raspundem in termen de maximum doua luni. Va vom anunta daca vom avea nevoie de mai mult de o luna. S-ar putea sa va intrebam daca puteti sa ne spuneti exact ce doriti sa primiti sau ce anume va ingrijoreaza. Acest lucru ne va ajuta sa actionam mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.

Drepturile tertelor parti. Nu trebuie sa respectam o cerere in cazul in care ar afecta in mod negativ drepturile si libertatile altor persoane vizate.

Drepturile vizate si descrierea acestora

Accesul:

Puteti sa ne cereti:

  • sa confirmam daca va prelucram datele cu caracter personal;
  • sa va punem la dispozitie o copie a acestor date;
  • sa va oferim alte informatii despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgam, daca le transferam in strainatate si cum le protejam, cat timp le pastram, ce drepturi aveti, cum puteti face o plangere, de unde am obtinut datele dvs., in masura in care informatiile nu v-au fost deja furnizate prin aceasta informare.

Rectificarea

Ne puteti cere sa rectificam sau sa completam datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete. Este posibil sa incercam sa verificam exactitatea datelor inainte de rectificarea acestora.

Stergerea datelor

Ne puteti cere sa va stergem datele cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate;
  • v-ati retras consimtamantul (in cazul in care prelucrarea datelor se baza pe consimtamant);
  • dati curs unui drept legal de a va opune;
  • acestea au fost prelucrate ilegal;
  • ne revine o obligatie legala in acest sens.

Nu avem obligatia de a ne conforma solicitarii dvs. de stergere a datelor dvs. cu caracter personal in cazul in care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesara:

  • pentru respectarea unei obligatii legale; sau
  • pentru constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

Exista anumite alte circumstante in care nu suntem obligati sa respectam solicitarea dvs. de stergere a datelor, desi acestea doua sunt cele mai probabile circumstante in care v-am putea refuza aceasta solicitare.

Sa aveti in vedere ca, inaintea exercitarii acestui drept, sa va descarcati din contul Cara Toys si sa va salvati toate documentele aferente comenzilor efectuate de la Cara Toys, indiferent daca facturarea s-a efectuat catre dvs sau catre o alta persoana fizica sau juridica (cum ar fi: facturile, certificatele de garantie). In cazul in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de stergere, veti pierde toate aceste documente iar noi vom fi in imposibilitate de a vi le pune la dispozitie, deoarece procesul de stergere a datelor, respectiv a contului Cara Toys, cu toate datele si documentele aferente acestuia, este un proces ireversibil.

Restrictionarea prelucrarii datelor

Ne puteti cere sa restrictionam prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai in cazul in care:

  • acuratetea lor este contestata (a se vedea sectiunea de rectificare), pentru a ne permite sa verificam acuratetea acestora;
  • prelucrarea este ilegala, dar nu doriti ca datele sa fie sterse;
  • acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveti nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apara un drept in instanta; sau
  • v-ati exercitat dreptul de a va opune, iar verificarea daca drepturile noastre prevaleaza este in desfasurare.

Putem continua sa folosim datele dvs. cu caracter personal in urma unei solicitari de restrictionare, in cazul in care:

  • avem consimtamantul dvs.;
  • pentru a constata, exercita sau asigura apararea unui drept in instanta;
  • pentru a proteja drepturile altei persoane fizice sau juridice.

Portabilitatea datelor

Ne puteti cere sa va furnizam datele cu caracter personal intr-un format structurat, utilizat in mod curent si care poate fi citit automat, sau puteti solicita ca acesta sa fie „portat” direct catre un alt operator de date, dar in fiecare caz numai daca:

  • prelucrarea se bazeaza pe consimtamantul dvs. sau pe incheierea sau executarea unui contract cu dvs; si
  • prelucrarea se face prin mijloace automate.

Opozitia

Va puteti opune in orice moment, din motive legate de situatia particulara in care va aflati, prelucrarii datelor dvs. cu caracter personal in temeiul interesului nostru legitim, in cazul in care considerati ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale prevaleaza fata de acest interes.

De asemenea, va puteti opune oricand prelucrarii datelor dvs in scop de marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fara a invoca vreun motiv, caz in care vom inceta in cel mai scurt timp posibil aceasta prelucrare.

Luarea de decizii automate

Puteti cere sa nu faceti obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automata, dar numai atunci cand decizia respectiva:

  • produce efecte juridice cu privire la dvs; sau
  • va afecteaza in alt mod similar si intr-o masura semnificativa.

Acest drept nu se aplica in cazul in care decizia la care s-a ajuns in urma luarii automate a deciziilor:

  • ne este necesara pentru a incheia sau a derula un contract cu dvs.;
  • este autorizata prin lege si exista garantii adecvate pentru drepturile si libertatile dvs; sau
  • se bazeaza pe consimtamantul dvs explicit.

Plangeri

Aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele:

  • Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
  • B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania;
  • Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;
  • E-mail: anspdcp@dataprotection.ro

Fara a va afecta dreptul dvs de a contacta in orice moment autoritatea de supraveghere, va rugam sa ne contactati in prealabil, si va promitem ca vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problema pe cale amiabila.

Reamintim faptul ca puteti contacta in orice moment responsabilul Cara Toys cu protectia datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin prin e-mail la adresa: Jucariile Careioffice@caratoys.ro .

Articolul 25 – POLITICA DE UTILIZARE COOKIE-URI

Aceasta politica se refera la cookie-urile si pagina web operate de Jucariile Carei S.R.L. si completeaza politica Jucariile Carei S.R.L. in ceea ce priveste termenii si conditiile de utilizare a site-ului si cea a protectiei si prelucrarii datelor cu caracter personal in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”).

Puteti contacta in orice moment responsabilul Cara Toys cu protectia datelor prin transmiterea solicitarii dvs prin e-mail la adresa: Cara Toys offcie@caratoys.ro .

Ce sunt cookie-urile?

Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului).

La ce sunt folosite cookie-urile?

Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile noastre pentru a oferi servicii confortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de confidentialitate online, cosul de cumparaturi sau publicitate relevanta. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ne ajuta sa intelegem cum un utilizator beneficiaza de paginile noastre web, permitandu-ne imbunatatirea structurii si continutului lor, excluzand indentificarea personala a utilizatorului.

Ce cookie-uri folosim?

Folosim doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe. Cele din urma sunt fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei (browser-ului web). Fisierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada in parametrii cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator.

Cum sunt folosite cookie-urile de catre acest site?

O vizita pe acest site poate plasa urmatoarele tipuri de cookie-uri:

  • Cookie-uri strict necesare
  • Cookie-uri de performanta a site-ului
  • Cookie-uri de analiza a vizitatorilor
  • Cookie-uri pentru geotargetting
  • Cookie-uri de inregistrare
  • Cookie-uri pentru publicitate
  • Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate

Cookie-urile strict necesare sunt esentiale pentru buna functionare a website-ului. Aceste cookie-uri nu necesita acordul dumneavoastra prealabil pentru a fi descarcate pe dispozitivul dumneavoastra. Puteti seta browser-ul dumneavoastra pentru a bloca aceste cookie-uri, insa in acest caz anumite sectiuni ale website-ului nu vor functiona corect.

Contin Cookie-urile date personale?

Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Atare date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

Stergerea cookie-urilor

In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand cookie-uri sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale paginii web.

Securitate si probleme legate de confidentialitate

Cookieurile NU sunt virusi! Ele folosesc formate tip plain text. Nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Cookie-urile pot fi totusi folosite pentru scopuri negative. Deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cat si pe mai multe alte siteuri, cookieurile pot fi folosite ca o forma de Spyware. Multe produse anti-spyware sunt constiente de acest fapt si in mod constant marcheaza cookie-urile pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware. In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookieurilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site. Alte aspecte de securitate legate de cookie-uri: Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se stie ce eventuale probleme pot crea cookieurile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit in mod constant in ambele sensuri informatii intre browser si website, daca un atacator sau persoana neautorizata intervine in parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate. Desi foarte rar, acest lucru se poate intampla daca browserul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata). Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookieurilor pe servere. Daca un website nu solicita browserului sa foloseasca doar canale criptate, atacatorii pot folosi aceasta vulnerabilitate pentru a pacali browserele in a trimite informatii prin intermediul canalelor nesecurizate. Atacatorii utilizeaza apoi informatiile in scopuri de a accesa neautorizat anumite site-uri. Este foarte important sa fiti atenti in alegerea metodei celei mai potrivite de protectie a informatiilor personale.

Aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos. Asigurati-va ca aveti browserul mereu updatat.

Atacurile bazate pe cookies se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor. Cookie-urile sunt pretutindeni si nu pot fi evitate daca doriti sa va bucurati de acces pe cele mai bune si cele mai mari site-uri de pe Internet – locale sau internationale. Cu o intelegere clara a modului lor de operare si a beneficiilor pe care le aduc, puteti lua masurile necesare de securitate astel incat sa puteti naviga cu incredere pe internet.

Dezactivarea si refuzul de a primi cookie-uri pot face anumite site-uri impracticabile sau dificil de vizitat si folosit. De asemenea, refuzul de a accepta cookie-uri nu inseamna ca nu veti mai primi/vedea publicitate online. Este posibila setarea din browser pentru ca aceste cookie-uri sa nu mai fie acceptate sau poti seta browserul sa accepte cookie-uri de la un site anume. Dar, de exemplu, daca nu esti inregistat folosind cookie-urile, nu vei putea lasa comentarii. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului tau.

Linkuri și informații suplimentare utile

Dacă doriți să aflați mai multe informații despre cookie-uri și la ce sunt utilizate, recomandăm următoarele linkuri:

Confidentialitate

  •     Conform cerintelor Legii  677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, Extreme Computers are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de catre clienti.
  •    Extreme Computers NU promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul extreme-computers.ro poate opta pentru stergerea acesteia din baza noastra de date.
  •   Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi utilizate in scopul pentru care le-ati furnizat, pentru a administra, a sprijini si a evalua serviciile noastre si a preintampina incalcarea securitatii, a legii si a termenilor nostri contractuali.
  • Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor cu exceptia situatiilor prevazute de lege. Pentru exercitarea acestor drepturi, ne puteti adresa o cerere scrisa pe email la office@caratoys.ro.

Regulament Campanie BLACK FRIDAY 2023

Regulament promoție BLACK FRIDAY pe site-ul www.caratoys.ro

  1. Organizatorul campaniei

1.1. Promoţia BLACK FRIDAY la produsele de pe site-ul www.caratoys.ro, este organizată de JUCARIILE CAREI SRL, cu sediul in Ilfov, Str. Bobalna Nr. 3, având cod fiscal RO45298765, înregistrată la Registrul Comertului sub Nr. J23/7536/2021.

1.2. Decizia de derulare a campaniei promoţionale conform regulilor din prezentul regulament este finală si obligatorie pentru participanţi. Regulamentul oficial este întocmit şi va fi făcut public conform legislaţiei aplicabile din Romania.

1.3. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica oricare din condiţiile stabilite în prezentul regulament în perioada desfășurării campaniei, din motive întemeiate, dar nu înainte de a anunţa publicul despre aceste modificări.

  1. Denumire. Durată. Locul desfăşurării.

2.1. Campania promoţională poartă denumirea “BLACK FRIDAY”.

  1. 2 Campania promoţională se desfăşoară în România, în perioada 10.11.2021-12.11.2022 (inclusiv), pe site-ul www.caratoys.ro.
  2. Produse participante la Campanie
  3. 1 Reducerile se oferă exclusiv produselor și pachetelor promoționale afișate pe site-ul www.caratoys.ro .

3.2 Reducerile sunt calculate din prețul recomandat de vânzare disponibil pe site, în limita stocurilor disponibile.

  1. Dreptul şi condiţii de participare

4.1. De această campanie beneficiază orice persoană juridică sau persoană fizică care a împlinit vârsta de 18 ani la data începerii campaniei și care achiziţionează produsele în cadrul programului special indicat la art. 3.

  1. Mecanismul promoţiei

5.1. O persoană poate achiziționa mai multe produse care fac obiectul acestei promoții dacă produsele îndeplinesc condițiile prevăzute în prezentul regulament.

  1. 2. Campania se desfășoară in limita stocului disponibil de produse.

5.3. Confirmarea comenzilor va fi facuta telefonic sau prin e-mail

5.4. In pre-campania de Black Friday Organizatorul organizeaza un concurs pentru audienta sa astfel: persoanele care doresc sa se inscrie in concurs, se vor inscrie la Newsletterul Cara Toys. Pagina de inscriere la Newsletter va fi disponibila prin intermediul reclamelor sponsorizate prin Facebook Ads si prin intermediul campaniei desfasurate pe eMail. Toate persoanele inscrise in campanie vor avea o sansa la castigarea unui Voucher, oferit sub forma de cod de reducere, in valoare de 300 de lei.

  1. Premii

6.1. Vor fi puse in concurs doua vouchere a cate 300 lei.

  1. Litigii si fraude
  2. 1 În cazul unor litigii apărute între Organizator şi Participant la campanie, acestea vor fi soluţionate pe cale amiabilă.
  3. Regulamentul campaniei promotionale

8.1. Regulamentul campaniei promotionale este afișat si disponibil gratuit pe site-ul www.caratoys.ro pe toată perioada de desfășurare a promoției.

8.2. Eventualele reclamaţii legate de derularea campaniei se vor putea trimite la adresa de mail: office@caratoys.ro în atenţia Departamentului de Marketing în termen de maxim 2 zile de la producerea incidentului.

8.3. Extragerea castigatorilor celor doua vouchere va fi facuta  cu random.org. In afara celor 2 castigatori,vor mai fi extrase inca 3 persoane de rezerva. Castigatorii vor fi anuntati pe e-mail si vor avea la dispozitie 48 ore pentru a contacta telefonic www.caratoys.ro,pentru revendicarea lor. In cazul in care,dupa trecerea celor 48 ore,nu isi vor revendica voucher-ul,va fi redistribuit catre prima din cele 3 persoane extrase ca si rezerva.